Min D-A-G-!

Haloj! Har varit med Ica&Nosis idag igen! hehe, kommer bilder sedan på Nosis och mig, då vi var vid carpella, elr ja typ vid carpella. Nu ska jag iaf bäretta lite om dagen! Jag steg upp halv 9 !! coolt!Sedan var jag på datorn tills Nosis kom till mig...vi hoppade typ  ? Sedan åkte vi till Carpella så kom vi på att vi skulle ha picnik där , men vi hade det sedan hos Nosis! hahah hon hande lagat en tårta på typ 5-10 min !! men den blev god jag lovar!!...Fasst det var Nosis som lagade den...haha!
Sedan mötte vi upp Jannica på ett ställe så åkte vi till trädet,
haha vi var där i typ en timme elr nåt i den stilen.
Ikväll ska vi 3 åxågöra något! Men ja kommer lite bilder
snart från Nosis och jag var vid carpella första gången idag! 
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0