Jan. 17, 2010 frågestunden ! :))

Hade 58 läsare igår , så har en par fråggor i frågestunden att rätta ut nu ! :) Men tack alla för de fina frågorna ! 

 

 nu kommer frågorna att komma ! 

 - Om du hittar en 5:a på marken vad gör du då?
hmmm? kanske köper något gott ? =)

- Om du hittar en 10:a på marken äter du upp den då?
nejdå ! (;

- Har du drömt om en flygande gris någon gång?
ja tror int det!

vilken linje vill du gå när du börjar gymnasiet ?
mm..jag vet faktist ine ännu :S

har du djur ?
jorå ! har : en katt 2 marsvin !

om du fick 1 miljom just nu vad är det första du skulle gjort ? :)
Först skulle jag vell ha köp mig en system kamera ! & sen snygga kläder, och spra lite !

favorit färg?
rosa,vit,limegrön.


.Favorit djur?
det är ganska många men marsvin katt hund:)

Favoritt film?
avatar !

Favoritt sang?
ganska många !

Hva gjør du på fritiden?
spelar fotboll.:)

Favoritt butikk?
h&m, Gina

Hva vil du bli?
 Känd designer eller nåt !

Vilket är ditt favoritplagg i din graderob?
jaa du det var en svår fråga ! men jag har en jusrosa klänning jag tkr om ! :)

 färg håre nu , va sku du la fö färg?
 
brunt

var köper du di flesta av dina kläder?
Gina eller H&M :)

va va he senaste klädesplagg du köpt?
en svart bas topp !

va har du på dej just nu ?
pyjamas :)

har du några planer inför 2010?
det är nog att köpa en system kamera, & att sommaern 2010 blir bäst !

vad är det bästa/sämsta med dig?
Det bästa är vell att jag ofta är på gott humör :)

Det sämsta är vell att jag blir riktigt sur om jag int fått nån mat på länge ! :)

. Hur gammal är du?

12 år ! 
 
Ditt intresse?
fotboll

 favorit musiK?
det är alltid en svår fråga, jag tycker om väldigt mycket ! 

 vilka bloggar läser du?
tjaa, ganska många men ja kan ju säga lite de kända : Foki & Kenza :)))

Hur länge har du läst min blogg?:D
Ett tag ! :)
 Varför bloggar du?
jag vet inte :)

 ditt favorit tv-program??
Guds tre flickor brukar jag se på men...


Om du sku få önsk dig va du vill i hela världen va sku he va då??
att jag kunde trolla!

- Va ska du köp fö systemkamera :P
Canon EOS 1000D

vaför e du så söt
jag vet inte ! :)

ja, kan ja kom ti dej nån da snart? :>
Jorå madde ! :)

, ska e bli kul ti böri i högis?
njaa om ja kommer på en bra klass (Y)

ho gamal e majkiiii <3
öö, typ 5-6 år ? :)



Det var alla frågor till frågestunden ! Tack Tack :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

shieeet va många frågor! (int för att ja bryr mej ^^)

HAHAHAH:D

2010-01-17 @ 09:11:22
URL: http://elgitarrnosis.blogg.se/
Postat av: Emiliaaa

hah :P

2010-01-17 @ 09:30:36
URL: http://lillaias.blogg.se/
Postat av: Ellen

va roligt,vilken fin blogg. :)

2010-01-17 @ 11:44:36
URL: http://guldvivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0