Här har ni svar om mig !

 
1. Vem är du: Emilia
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Tänker vell inte helt klart alltid
4. Detta är jag rädd för: fölora min familj
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kompisar , glädje & uppmerksamhet
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: lämna min familj & mina vänner ,
7. Detta tycker jag om att göra: Skratta, shoppa, träffa kompisar & Annat
8. Detta vill jag göra just nu: sova kanske
9. Bästa känslan: Att allt är bra
10. Värsta känslan: då allt är upp&ner
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Man kan lita på honom
12. Är jag kär just nu? nej
13. Jag vill gifta mig? Jo
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: MYCKET
15. Min käraste ägodel: kamera & telefon
16. Något jag vill ha i present: egen dator
17. Detta har jag på mig just nu: jeans & Gina tröjja & Gina armband
18. Favoritkläder: Leggings over sisade tröjjor
19. Favoritdjur : marsvin & Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: hiphop
21. Favoritlåt just nu: mycket.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Gympa & slöjd + musik. Tråkigt : finska´, engelska matte
23. Stjärntecken: kräfta
24. En bok jag älskar:
25. En film jag älskar: titanic + mer
26. Tv-program jag gillar: Idol
27. Favoritdoft: Alla
28. Detta äter jag gärna: Panini
29. Dricker helst: saft
30. Favoritgodis: frukt, choklad
31. Vart vill du resa: USA
32. Färg på mina ögon: blå/grön
33. Min längd: 150
34. Jag tror: på mj sj
35. Jag spelar: fotboll
36. Person jag beundrar: Många !
37. Så här bor jag: mamma & pappa , Amanda + mj sj + Katt & marsvin
39. Det här tänder mig: myckt :>
40. Det här gör mig avtänd:
41. Favoritfärg: Rosa
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet: säger inte ? :D
44 Den bästa present du fått?: Telefon :)
45. Senast köpta skiva: ingenaning
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: --
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: födelsemärkena i ansiktet -.-
48. Udda förmåga/egenskap: sjuk humor
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: katt
50. Vad lyssnar du på just nu? inget :)
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? sova
52. Var är dina föräldrar födda? karperö & Smedsby
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?-
 54. Vilken är din favoritrestaurang? vet inte vad den heter :<
55. När badade du i en pool senast? power parks camping
56. Har du varit med i någon skolpjäs? ja
57. Hur många barn vill du ha? 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? -
60. Vad har du för TV-kanaler? sverige och finland
61. Har du åkt moped någon gång? jo
62. Har du busringt nån gång? jaa..
63. Har du fått felparkeringsböter? ne
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? VILL !
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kreta :D
66. Har du en egen trädgård? familjen har
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Bamse
68. Kan du alla orden i nationalsången? eh..
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? KillBill
71. Favoritpizza? Tonfisk & Rekor
72. Chips eller popcorn? båda
73. Vilken färg på läppstift använder du? ljus rosa
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? ne
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? appelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? familjen, lövbiff
78. Favoritchoklad? fazers blå
79. När röstade du senast? -
80. När åt du en hemodlad tomat sist? int läng sen
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? m
82. Är du bra på matlagning? jo :P
83. Klarar du att tanka själv? jy
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen? nej
85. Pepsi eller Coca Cola? inget
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?ne
87. Vad var det senaste du handlade? armband från gina
88. Har du kräkts offentligt? nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo.
91. Har du ringt något betalnummer? vet inte
92. Kan man vara vän med sitt ex? absolut
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Farmor då hon hade åpererat knä
94. Hade du mycket hår som liten bebis? helt :)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
96. Vad har du i din väska? pengar
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kramar mamma & pappa
98. Vad har du att vara tacksam för? kompisarna
99. Var hittade du den här listan? på emmas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkäl: de som vill vell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0