Julkort !

Hejsan dethär bilr första och sista gången jag bloggar idag.
Jag tänkte visa er en modell på julkort di kan göra hemma nu till
Lillajul.

Först tar du fram pysselsaker hemma hos dig.



Sedan tar man fram ett kort & skriver någon fin jul hälsning !

jul hälsningen klar!



Sedan kan man ta med en glitter penna och ritaa funt ( jag tog guld ! )



sedan då ¨ramen¨av glittret är klar ...



..så tar du ett helt vanligt limmstift och drar det över hela kortet !



sedan tar man ¨glitter¨och strör ut det över hela kortet! jag tog guld, jag tyckte det passade !



Sedan kan man ta om man har några små ¨bilder¨ att klistra på ( jag tog röda stjärnor ! )



sedan tar du det vanliga limmer ijen och limmar fast det du har valt ut !



så limmar du fast dom !



Klart !



Det du behövde : vanligt limm, glitter ¨limm¨, vanligt giltter , röda små stjärnor , penna ,rött kort !



Lycka till !
( om ni har tillbehöret ! )



/ Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0