Nosis har sovit över

Nosis min bästa vän ( amanda heter hon på riktigt ) jajaj  men igår på mårgånen ringde ja till henne , efter en
stund kom hon då.Det var länge sedan vi hande träffats så vi hade riktigt kuul :D ja sen kom vi på att hon skulle
sova över.Sen åkte vi till henne och badade :) vi simmade med flytvästar på hhaha det var kuul :)
Sen tårkade vi oss och gick och hoppade på studsisen :Psen gick vi in och startade datorn där gjorde jag
en blogg till henne :) www.lillanosis.blogg.se .....sen ringde Jannica hon villa att vi skulle komma ut :D
det gjorde vi men först skulle vi åka till jannica för att plandera vad vi skulle göra ! :D
Men nosis och jag hann ju inte med så det blev att jannica fick komma till nosis istället :P
Nosis och jag  dröjde lite för att vi skulle göra en tatuering till mig :D
Sen åkte vi iveg men våra Cyklar alla tre ( Tiime) och åkte till skolan först men
där hände det inget så vi cyklade till sportplanen :D
Där satt vi på en sten och gjorde massa buus :)
Sen fick vi nya kompisar som var typ 5-6 år :P och sen så åkte vi hem elr jag åkte till nosis :D
och så packade vi Och sen åkte vi till mejj :D typ halv10 jaja vi åt grillad korv och sen gick vi ut och hoppade och to
massa foton som jag kan ladda upp senare :D sen gick vi in och såg på en Scary Movie det var 1. sen skulle vi se en annan så började vi se den men så årkade vi inte kolla den.....så vi var på internet istället :D
vi var uppe till klockan 3 ..... sen somnade vi och vaknade halv 12 sen jick vi och åt mårgon mål :D
sen på datorn. Och sen ut och hoppa. Sen kom vi på att vi ville till stan så åkte vi dit då
Vi handlade no något men nu ska ja sova en stund...Ja är jette trött ;D
Sen ska jag sejja grattis till dom som orka läsa dethär inlägget :D
ååhja! komihåg min bdb :D www.bilddagboken.se jag heter mmilia :D
hejjs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt dedär va bra skriva :) ja orka läsa igenom de :)

2009-07-13 @ 22:45:30
Postat av: Anonym

Hede va ju sen så du vet av mej (nosis) fö ja glömd ti skriv vem e va av :D

2009-07-13 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0