Fredag,Lördag & söndag ! :D

På fredangen på mårgonen så åkte jag och amanda med mommo & moffa till villan :D
Där var minasmå kusiner, Linn &  Anna & Emma:D linn är 12 år och anna 10 elr 11 och emma 4 :D
Sen på kvällen var det någon  marknad i kntlax och där Skulle min kusin lina sälja :D
sen på kvällen koom hon till villan och sovde där :D
sen vaknde vi på mårgonen och så gick vi typ och simmade och vi fick nog dagen att gå
så sen gick vi och sova och sen på söndagen skulle linn och anna och emma åka hem då med
sin familj....ja och sedan åkte dom då sen ja jag ensam och simmade för
att ingen annan hade lust och sedan skulle vi  åka hem och jag skulle på jannicas kalas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0