Ruka bilder (Del 1)




Dag 1 (Lördag)
På lördagen kom vi dit vi hade kört bil hela dagen. vi bara chillade och packade upp våra saker.

Dag 2 (Söndag)
På söndagen steg vi upp ungefär halv tio, tio. Vi åt mårgonmål och sedan ut i skidbacklen.
Jag hade inte med kameran den dagen så jag tog inge bilder. Vi åkte till ett ställe Som hette Ruka Kylä
där stannade vi och tog en paus. Sen efter typ fem timmar åkte vi till stugan och åt. Sen kollade vi en film på kvällen.

Dag 3 (Måndag)
På måndagen steg vi upp samma tid som på söndag. Vi åt och for till backarna. var inte där lika länge som på söndagen förat vi skulle till ett bad. Men Vi pausade i en isbar, den fannis i prinsip i backen. Ja sen åkte vi till stugan och packade våra saker och sedan åkte vi till ett bad. Där fanns solarium, så jag och Amanda passade på att gå förat det var gratis. Sedan erfter vi hade badat så åt vi på badet och så. Sen åkte vi hem.

Dag 4 (Tisdag)
Vi steg upp samma tid som vanligt och åt och sedan ut i skidbackarna. Det var bra backar. Jag åkte snowboard nästan hela dagen istället för skidor. Sedan for vi till stugan och åt. Våra kusiner kom dit för dom skulle ha stugan nu efter oss. Lina och jag spelade Monopol, Jag vann hehe ;D . 

Dag 5 (Onsdag) Vi steg upp tio typ , packade våra saker och åt mårgonmål och sen åkte vi hem.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0