Kommentar av Filippa!

filippa om Här kommer ett inlägg om eos1000d & d3000 !:
om ja säger va ja tycker så.. min kusin har en nikon d3000 & jag har ju en canon eos1000d och jag har testat min kusins kamera flera gånger och tycker faktist mer om min canon. fast det beror ju också på vilka objektiv man har ;)
Svar: ja, det bror ju helt på, och det är ju din åsikt! (: och eos1000d är bra det vet jag, förat jag har fotat med
en sån flera gånger :') Men det blir nog en Nikon d3000 för mig tror jag, alla i min familj tycker Nikon d3000 så det blir nog en sån :-) Men tack föra att du kommenterade din åsikt! <:

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Håller med fillan...

Jag har prövat med nikon och det är inte så

mycket fel på den, men inställningarna är

svårare på nikon och jag tycker helt klart att

nikon fotar bättre vid mörkare ljus. Men nikon är

inget dåligt val bara du försöker lära dig

inställningarna och inte ger upp :) Ha de gött

2010-06-20 @ 18:33:53
URL: http://ettjunibarn.blogg.se/
Postat av: adelina

jag köpte en nikon d3000 här för en vecka sen och jag kan säga att man ska vara erfaren av en nikon! före hade jag en halvsystem kamera och har lärt mig ganska mycket med inställningarna.

nikon kräver att du har bländare, slutar tid och fokuseringen på rätt plats annars blir bilderna helt dåliga :s och om du endast använder ''auto'' & ''macro'' på din nuvarande kamera så tycker jag inte du borde köpa en ännu.



jag e nog så pass erfaren av kameror så jag vet vilken (enligt mej) man ska välja. jag har haft massor med olika märken på kameror (dock lånat och testat) och har kommit fram till att nikon är bäst men kräver mest underhållning..

sony hade jag velat ha men eftersom mina pengar inte räckte till till en sony så blev det en nikon.

om jag inte hade köpt en nikokn elr sony så tar nog canon 3,e platsen.

nåja de e min åsikt så om du bara använder auto och marko tkr jag att de e helt onödigt med en systemkamera! och om du alldrig hört bländare, slutar tid ska du inte ha en system. men nåja man lär ju sig då man har kameran men om man vill ha riktit bra bilder från början ska man nog ha dem sakerna rätt inställda!

dock har nikon en väldigt bra inbyggd instruktions bok som berättar vissa saker. tex om de e för mörkt då man ska ta ett kort så står det i skärmen ''motivet är för mörkt''..

nu har jag babblat klart, om du vill fråga mig nånting adda mig på msn, [email protected]

2010-06-21 @ 18:16:08
URL: http://adelina.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0