Glad Påsk !

Oops kanske dags att börja uppdatera igen ? men jag har bara inte orkat !
och tack föresten Julia & caro förat ni tkr jag passar bra i rött läppstift !
Idag har jag varit till villan och ätit god mat och träffat mina kusiner. Det var super kul !
Sedan då jag kom hem så åkte jag till jannica, vi bara chillade typ ? vi kollade på Tv och snackade i hennes rum :). Nu är jag hemma. imågron ska jag påska med nosis och Jannica och Joanna ( Jannicas lillasyster :) )
Det kommer bli super kul. Förra året fick vi typ 1,5 kilo godis. Men nu ska jag sluta och kolla om ni ska få nån bild :) Ha det Gött ! Glad Påsk !




Så ful bild på mj så jag la den i miniatyr ;)


Kommentarer
Postat av: madde

DENDE VA JU SUPERFIIIN!!!! <3

2010-04-03 @ 17:20:37
URL: http://madddes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0