Söndaaaag :D

hejsan. Jag sitter i soffan och myser och ser på parlamentet, haha.
imårgon har vi skola ;( skulle faktist inte orkaaa..
nåjaa
jag var till stan på julöppningen med Nosis det var kul vi bästellde hem hamburgare från macdonals stavning? :D jag ska gå och sova snart är ganska trött, har varit och delat ut de sista jultidningarna  idag, så nu har jag 145 e (Y)  jag skall åka på jul shopping någon daag ! (A) någon skom vill hänga på ?
hahah :P nåja ska stänga av datorn nu hejdåå ! bilderna från stan kommer imårgon tror jag ... eheheh om dom kommer (; hahaha sitter och fnisssar till parlamenter på TV4 hahaha :D

Gonatt !


/ Emilia


Kommentarer
Postat av: madde

JAG VILL KOM! :DDD

alltså seriöst ja vill ti stan me dej ^

2009-11-23 @ 16:23:38
URL: http://fotismadde.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

okeej :D

2009-11-26 @ 06:50:32
URL: http://lillaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0