hej...

Hejsan !   Jag råkade stanna upp med mitt bloggande....ja hade så fullt upp!
Ja nu ska bäretta vad ajg köpte på Löragen  stan Jag köpte nya lösnar och nya diamanter aatt klistra på dom :D
och  en snack boll till marsvinrn och en korg åt dom :)
 (kommer bild på naglarna jag gjorde)
a sen på söngag kom nosis hem jag cyklade vell till henne och sen komom hon och sovde över och så ssåg vi en film.
Sen vaknade vi på mårgonen typ11 och steg upp och åt.Sen kom hon en till natt och sovde vid mig :)
ja sen så på mårgonen ringde jannica :) och så åkte vi till carpella ..
...ja sen kom vi på att vi skulle till Wasalandia :)
ja så åkte vi dit ... och gjorde allt som fanns där jaa.... så sen åkte vi hem nosis
kom till mg och åt grillkorv sen till henne och kolla på  en film hejdå :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0