Semester :)

Har  varit till Svergie och bott på camping i Piteå men före det var vi till IKEA å köpte en spegel till mitt rum. Sen kilade vi in på Skopunkten och köpte skor till min storasyster och mej :). Sen jick vi till en sport butik där storasyster köpte en BjörnBorg väska. Det var lite bråk mellan oss vem som skulle köpa den men det blev hon ofc. Jag köpte en annan i Piteå inne i stan den kostade 449 Kr.
Har varit till svergie bott på camping med  husvagnen :)
det var riktigt kul. Men på vägen dit så fanns IKEA så där gick vi in ofc :)
jag handlade en spegel till mitt rum. Sen på samma ställe fanns Skopunkten :)
där handlade storasyster och jag varsit par klackaskor. Dom på bilden är mina.
Sen fanns det och så en sportaffär som vi kilade in i.
Där hittade jag och storasyster Amanda en jätte snygg BjörnBorg  väska som båda ville ha !
Så blev det ett litet bråk om vem som skulle köpa den, men sen så blev det såklart amanda som
sulle få köpa den ! :/ Men jag handlade en annan väska i piteå inne i  stan den kostade 449 Kr :)


Kommentarer
Postat av: elli

Ohlala ! Va snygga :D

2009-07-13 @ 17:36:44
URL: http://lelllee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0