Onsdag & Torsdag !

Hejsan ! nu skall jag bäretta om onsdagen ! ....Jag och nosis åkte till henne , sedan packade hon en liten väska med pyjamas och kom och sovde över hos mig ! :D Sedan typ klockan halv 12 kollade vi på en 2 timmars lång film och sedan skulle vi sova ... ja me nsen kom nosis på att hon kunde ha glömt sin telefon på våran studsmatta !
så då klockan typ halv två sprang vi ut med en ficklampa i handen! och letade..
Sen blev vi kissnödiga och så! :S
men så gick vi in utan hennes telefon.......Men föfr vi gick ut hade hon inte kollat i sina jeans shorts om
den var där !..hahaha...Ja men sen så sovde vi nog :)
på mårgonen till torsdag så  vaknde vi av att pappa väkte oss....
klockan halv 10 typ ?
Så steg vi upp klockan 10 sen skulle vi till stan så fixade vi oss dååå.....
sen kom nosis mamma & pappa efter oss och så åkte vi till stan ! :)
Sen shoppade jag och nosis en ny bikini övredel för 2,90 på Gina tricot !
sen köpte vi nog någon nedredel till sedan :)
Sedan åkte vi hem....och åkte till Carpella men jannica :D
vi testade våra nya bikinis (aaaaa)
ja sen åkte vi hem då nosis till sig jag till mig...:) sedan hade jag loggat in på msn och på min blogg
men då märkte jag hur trött jag var så jag gick och sov en stund i min säng !
Sedan vaknade jag av att mamma väkte mej, jag skulle på fotbolls träning !
ja sen kom jag hem, ut och hoppade med syrran, sen in och blogga och ja nu sitter jag häär ! 

       HEJDÅ :D















Nosis & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0