Jannica var här idag !

Idag var jannica här :)<3  först åkte jag imot henne med min cykel sen när vi möttes åkte vi till skolan och klättrade  i en ny klätterställning och sen gungade vi och satt där och snackade. Sen började Jannica tala om sina planer om sitt kalas hon skulle ha filmkväll :) det ska bli riktigt kuul :) Sen åkte vi till mej, Vi nördade en stund på datorn och sen gick vi ut och hoppade på stutsisen :P Det var skojj vi hade med gympabollen :) vi kastade den till varan och nickade och höll på och så kom vi på massa nya grejjer men den och så ! Sen satt vi och fantiserade som vanlit ! :D och det var vell våra knäppa fantasier som tiimet har :D :S sen gick vi in till mitt rum där lååg majken och sov  ( vår katt) sen spelade Jannica på min lime gröna Nintendo DS och jag spelade på min nya telefin :) Sen åt vi lite choklard och så skickade hon en massa  
an café låtar till meg ! :D <33 sen skulle hon cykla hem men det var lite tveksamt för det regnade :S men hon åkte sedan iaf :D                                             DET VAR EN JÄTTE KUL DA JANNICA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0