VINTER ! :D

tjenare alla ! idag i skolan hade vi en gansk rolig daag , + att det har kommit typ  40 sent snö nu joooohhoooooo, jag hade så kul på rasterna ! heheh
vi fixade julkort till våra vännelever på en timme och så hade vi frågesport och en massa roliga grejs , förutom matte -.- hehe  och sen såg vi på en film påfinska  ,det var och så tråkigt , jag tänkte nestan somna ! hahha
Jag diggar ju att säga hahha heheh ! som ni sekärt ha märkt men jag är på så bra humör !
Då det är vitt ute och allt. ikväll ska jag vara med nosis då hon kommer hem från teori :Dhehe
nåja ja ska kolla vad dagens låt är , jag gör snart ett till inlägg med deet såå TJINGELING !






vintrer!




/ Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0