Resan till Saarijärvi och Power Park ♥

Hejsan jag ska bäretta om då jag åkte till Saarijärvi och sedan till Power Park...♥
Först åkte vi med husvagnen till Saarijärvi för att övernatta där :) sedan så vaknad e jag av att några andra barn
var ute och lekte ... Ja sedan jick vi på en skoks stig ja det blev vell typ 7-8 kilometer :S ja men var trött i bena efter åt.
Ja sedan på dagen klockan 3 så åkte vi till Power Parks camping och över nattade där. Sedan på kvällen simmade vi i polen där ( på Power Parks Camping) och så fick man gå i bastu ... :> Sedan gick vioch sova på kvällen och på mårgenen vaknde vi och åt så sen kom kusinerna till husvagnen och så in på power park ock åka :D
ja jag skall visa bilder från campingarna då vi var inne på power parks Nöjjesfält så dom bilderna kommer senare ♥





Saarijärvi ♥

   Saarijärvi♥


Hundbadplats (Saarijärvi♥)
 
Power Park ♥ ( camping )

 
 Power Park ♥ ( camping )

Kommentarer
Postat av: Sanna <3 (alexandra)

Haha ja så er vi powerpark! <3

Föresten va snygg blogg du ha laga!:D

2009-08-04 @ 14:10:43
URL: http://sannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0